Postanowienia wstępne
Sklep internetowy Ternura dostępny pod adresem internetowym www.ternura.pl prowadzony przez firmę Karmelova Karolina Księżopolska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5213988423, nr REGON 523418329. Adres firmy: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Okrzei 21/6.
Definicje
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Karmelova Karolina Księżopolska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5213988423, nr REGON 523418329.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym ternura.pl.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Kontakt ze Sklepem
Adres pocztowy: Karolina Księżopolska, ul. Okrzei 21/6, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Adres kontaktowy e-mail: ternura.kontakt@gmail.com
Kontakt wyłącznie poprzez powyższy adres mailowy. Kontakt za pomocą Instagrama lub innych maili może wiązać się z opóźnieniem odpowiedzi lub jej brakiem.
Dane do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): OZM01BAPP, tel: 666359482, email: karo.ksiezopolska@gmail.com
Wymagania techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Sprzedaż
Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
Wysyłka
Zakupione przedmioty wysyłane są z pomocą paczkomatów Inpost lub kurierem Inpost, chyba, że strony ustalą inaczej.
Opłata za przesyłkę wynosi odpowiednio: paczkomat: 15 zł, kurier: 16 zł.
Zamówienia są wysyłane w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania przelewu na koncie za ostatni zakupiony przedmiot.
Płatności
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Przelewem online realizowanym przez płatności Woocommerce, operatorem płatności jest PayNow
- Kodem BLIK
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 12 h od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
Reklamacje
Wysyłka otwartych paczek ustalana jest indywidualnie.
Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad lub jeśli przedmiot posiada wady, sprzedawca umieszcza informację o nich w opisie.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki od Klienta
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
Zwroty
Chęć zwrotu należy zgłosić mailowo najpóźniej 7 dnia od otrzymania przesyłki.
Adres kontaktowy e-mail: ternura.kontakt@gmail.com
Po zgłoszeniu zwrotu należy odesłać paczkę przy użyciu następujących danych
Karolina Księżopolska, karo.ksiezopolska@gmail.com, 666359482, OZM01BAPP
Do paczki należy dołączyć numer zamówienia (może to być karteczka z numerem, lub numer umieszczony na paczce w widocznym miejscu).
Paczkę należy nadać do 14 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku przekroczenia podanego terminu zwrot nie zostanie uznany, a przesyłka nie zostanie odebrana.
Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.